2022 – BENJAMIN KOPPEL JAZZ GALLA med Kaya Brüel og Marie Carmen Koppel i ”TRIBUTE TO WHITNEY HOUSTON”

3. marts 2022 kl. 20.00 - 22.00

BENJAMIN KOPPEL JAZZ GALLA med Kaya Brüel og Marie Carmen Koppel i ”TRIBUTE TO WHITNEY HOUSTON” koncert.

Efter en række fantastiske shows forsætter Benjamin Koppel Jazz Galla med at hylde endnu en superstjerne,
sangerinden over dem alle; Whitney Houston, denne gang i Korsør.
Med udødelige klassikere som How Will I know, I Will Always Love You og I Wanna Dance With Somebody har Whitney,
der desværre døde i 2012, efterladt os med en sangskat der stadig er blandt de mest spillede og elskede.

Kapelmester Benjamin Koppel samler vanen tro de bedste af de bedste fra solisternes og ikke mindst rytmegruppens verden og inviterer til musikalsk topmøde.
Denne gang har Benjamin inviteret to af DKs vidunderlige soulstemmer Kaya Brüel og Marie Carmen Koppel med i fejringen af Whitney Houston og hendes så højt elskede sangkatalog,
i velswingende jazzudgaver.
Med sig har Benjamin desuden en af danmarks førende rytmegrupper, med bla. pianist Søren Bebe.

Siden Jazz Gallas første koncert under Summer Jazz 2013, har ensemblet turneret Danmark for fulde og begejstrede huse.
På scenen får solisterne musikalsk opbakning af saxofonist og kapelmester Benjamin Koppel, der står i spidsen af et hold af fremragende og anerkendte danske jazzmusikere.
Gang på gang har Jazz Galla formået at om-arrangere, fortolke og forny populære klassikere med et jazzet twist, ved en række forskellige shows – denne gang bliver ingen undtagelse.

Torsdag den 3. marts 2022
Billetpris: 260,-