Fællesspisning i KulturCaféen

26. november 2019 kl. 17.00 - 18.30

Fællesspisning er blevet mere og mere populært rundt om i Danmark hvor flere og flere nysgerrige borgere, lokale foreninger og ildsjæle mødes på tværs og hygges og taler sammen.
Her gødes nye lokale netværk der kan være med til at skabe liv lokalt og være et samlingspunkt for spændende og kreative diskussioner.

Derfor har Korsør Kulturhus, Kulturhusets Venner, Brugerrådet og Café Sumak, indledt et nyt forsøgs projektsamarbejde hvor man kan mødes omkring et hyggeligt fælles måltid mad, da vi tror på at fællesskab omkring mad skaber godt samvær og oplevelser.

Som opstarts forsøg mødes og spiser vi sammen hver de sidste 3 tirsdage i månederne september, oktober og november hvor vi får noget dejlig mad, møder nye mennesker og hygger os med snak

Tirsdag den 26. november kl. 17.00 – 18.30
Dørene åbnes kl. 16.30
Pris: Kr. 60,-

“Sort gryde” gryderet med oksekød, kartoffelmos, dampede grøntsager, salat og brød + en kop kaffe.

Billetter kan bestilles her på Kulturhusets hjemmeside og i
KulturCaféen
4220 Korsør