Fastelavnsfest for hele familien

27. februar 2022 kl. 14.00 - 16.00

”Korsør holder sammen” og Korsør Kulturhus inviterer hele familien til fest søndag den 27. februar kl. 14.00
Kulturhuset slår, igen i år, dørene op for alle børn, forældre og bedsteforældre til en hyggelig fastelavns søndag, hvor vi slår katten af tønden og hvor ”Den Kongelige Trio”, igen i år, underholder med sang, spil og sjove lege.
Skynd dig af reservere billetter her:
Voksen (+ 16 år) billet: 60 kr. incl. Fastelavnsbolle og kaffe samt slikpose, juice, fastelavnsbolle til børn under 16 år (med gratis adgangsbillet ifølge med en voksen)

Programmet starter kl. 14.00 hvor vi, både børn og voksne, slår katten af tønden og kårer årets kattekonger og kattedronninger.
Derefter kårer vi og overrækker udklædningspræmier til de børn samt voksne med de bedste udklædninger.
Efter tøndeslagningen og udklædnings kåringen underholder Den Kongelige Trio der er kendt for at elske og respektere sit publikum og levere et medlevende show med et forrygende engagement med sang, spil og sjove lege.
Korsør Kulturhus, søndag den 27. februar kl. 14.00
Voksen (+ 16 år) billet: 60 kr. incl. Fastelavnsbolle og kaffe
samt slikpose, juice, fastelavnsbolle til børn under 16 år (med gratis adgangsbillet og ifølge med en voksen)

27. februar 2022