UDSOLGT! Hanne Boel Koncert

17. april 2018 kl. 19.30 - 21.30

HANNE BOEL KOMMER TIL KORSØR PÅ SIN AKUSTISKE TOUR
Den danske sangerinde har samlet en akustisk trio bestående af hende selv og de to guitarister Jens Runge og Jacob Funch, når hun i starten af det nye år gæster en række koncertsale og kulturhuse rundt om i landet.

Hanne er nyforelsket eller måske snarere genforelsket. Genforelsket i at gøre det, hun er god til og elsker, nemlig at synge sammen med dejlige musikere for et publikum som hun gerne vil give en god oplevelse og en lille smule at tænke over. Publikum kan forvente en kombination af det prøvede, det nye, det soulede, det bluesede og det jazzede – alt det, som Hanne Boel er gjort af. På sin akustiske tour i foråret 2018 nyfortolker hun egne hits fra fortid såvel som nutid. Boel kombinerer eget bagkatalog med personlige og karakterfulde fortolkninger af sange, som står hendes hjerte nær.

Hanne Boel slog igennem som sanger i slutningen af 1980’erne og har siden da befundet sig på toppen af den danske soulpopscene med diverse priser og omkring 20 udgivelser bag sig. Senest blev hun inviteret til at dele ud af sin musikalske kunnen og erfaringer, da hun i efteråret 2016 deltog i den sjette udgave af TV2’s ’Toppen af Poppen’.

Sidste år spillede Hanne Boel adskillige udsolgte koncerter rundt om i landet. Til foråret 2018 genoptages successen.

17. april 2018
Begivenhed Tags: