Hvad med klimaet? – Foredrag med Connie Hedegaard

3. oktober 2019 kl. 19.00 - 21.00

Klimaet er aktuelt som aldrig før. Skoleelever demonstrerer. Politikere holder klimamøder. Og bæredygtig livsstil vinder frem hos flere og flere. Klimaet er under forandring, men hvad kan vi gøre for at vende udviklingen? Kom og bliv klogere, når tidligere miljøminister og EU-kommissær Connie Hedegaard kommer på besøg.
I hendes virke fik hun ofte stillet spørgsmålet om, hvad hun havde tænkt sig at gøre ved klimaet. Gennem hele sin karriere har hun søgt at løse de hurtigt voksende klimaforandringer og udfordringer, som vi står over for i de kommende år.

I sit foredrag taler Connie Hedegaard om, hvordan vi på en succesfuld måde kan forene klima-udfordringerne, den stigende befolkning på kloden og den vækst, som vi har brug for. Hvad kan politikerne og erhvervslivet gøre, og hvad skal vi alle som ansvarlige borgere gøre? Connie Hedegaard beretter personligt og veldokumenteret om en af tidens helt store udfordringer, hvis ikke den største.

Billetter koster 75 kroner, og der vil være mulighed for at købe øl, vin og vand.

3. oktober

4220 Korsør