UDSOLGT! Korsør City´s MODESHOW Forår 2019

14. maj 2019 kl. 19.00 - 21.30

150 kr.

Tirsdag den 14. maj er det populære årlige modeshow tilbage hvor lokale butikker fra Korsør City viser det sidste nye indenfor mode til hele familien, små som store og også de sportie.

Der er lagt op til en festlig og inspirerende Modeshowsaften hvor der sættes fokus på nye trends, mode og farver på catwalk fra byens butikker lige fra briller, smykker, frisure, tøj, tasker og hudpleje.

I pausen gæster Michael Svendsen kulturhuset og han vil levere et underholdende og sjovt oplæg omkring “Et liv fra overhalingsbanen og direkte i nødsporet ”

Dette morsomme foredrag fortæller Michael Svendsen igennem en hel række anekdoter om et liv, der startede med en målrettet karriere som den yngste konservatoriestuderende slagtøjsspiller.

Så kom og hør de underholdende historier om hans oplevelser med Hendes Majestæt Dronning Ingrid, om tiden hos Spies og om de erkendelser, som vi gør os igennem livet, når det ikke altid fører os derhen, hvor vi regnede med, at vi skulle.

14. maj 2019
150 kr.