UDSOLGT – Michael Falch – Akustisk Sommer 2021 – Open Air

29. juli 2021 kl. 20.00 - 21.30

Koncerten er udsolgt så publikum tilrådes at komme i god tid.
Husk evt. at medbringe en lun trøje og / eller regntøj.

Koncerten bliver afholdt som en ”sid-ned” koncert med et begrænset antal pladser, efter de gældende Covid-restriktioner.

Vigtigt!
Husk at medbringe Coropas, Id-kort og billet og hav det klart til fremvisning ved ankomst.

Koncerten forventes starte kl 20.00.

Indgangsporten og baren åbner kl. 19.00

Der er lagt op til en stor men intim Open Air koncertaften i Korsør Kulturhus, når Michael Falch gæster Korsør.
Torsdag den 29. juli kan du opleve Falch’ens flotte repertoire bestående af de største hits gennem mere end fire årtier lige fra ‘Mød mig i mørket’ over ‘I et land uden høje bjerge’ til ‘Juble igen som fugle’, samt smagsprøver fra hans seneste albumsucces ‘Forår i brystet’ fra 2020 når Michael Falch gæster Korsør Kulturhus, hvor han giver koncert.
Nu, hvor restriktionerne er blevet lempet, rykker Michael Falch ud i et poetisk, akustisk sommer-set up – sammen med den norske cellist Live Johansson og guitaristen Lars Skjærbæk.
Den ”tidligere” så hemmelige trio fejrede store triumfer på en omfattende turne i 2019, hvor de også nåede at blæse taget af både Det Kongelige Teater og teltet på Tinderbox.
Alle siger det: Michael Falch har aldrig været bedre, og med en revitaliseret karriere er der efterspørgsel på ham alle steder fra, for nylig sågar fra ‘X Factor’. Nu agter han endnu en gang at bevise, at han også akustisk kan få ethvert spillested til både at synge og gynge med lige dele livsglad energi og nærværende poesi.

Vi har fra Kulturhusets side valgt at forsøge os med dette initiativ, da vi kan se at mange af sommerens så ellers planlagte udendørs kultur og musikarrangementer i Korsør enten er aflyst eller udskudt.

Og vi kan love publikum at vi er topmotiverede, glade og spændte og glæder os utrolig meget til at mærke glæden og energien fra et publikum igen og byder derfor velkommen til en hyggelig aften.

Koncerten bliver afholdt som en ”sid-ned” koncert med et begrænset antal pladser, efter de gældende Covid-restriktioner, samt med hjælp fra Korsør helt egne Picnicpiger og Kulturhusets Venner og frivillige til at passe barområderne.

29. juli 2021