Teaterkoncerten Vimmersvej

16. oktober 2020 kl. 19.00 - 21.00

Musicalforeningen Storebælt har fornøjelsen af at byde publikum indenfor til teaterkoncerten ”Vimmersvej – med sange fra Bamses Venner”.

Publikum kan glæde sig til en musikalsk oplevelse med sange og hits fra Bamses Venner. Oplevelsen krydres med sjove teater-indslag og flotte dansetrin. Det bliver en fest, når bandet slår tonerne an til sange som ”Vimmersvej”, ”Whist” og ”Hvorfor går Louise til bal?”. Publikum er med til at gøre det til en fed oplevelse og opfordres til at synge med på melodierne. Teaterkoncerten opføres i ”Spillestedet”, i samarbejde med Korsør Kulturhus.

Billetpriser
Voksne; Kr. 100,-
Børn (under 14 år); Gratis (billet skal fremvises)

Spilleperiode
Fredag d. 16 Oktober – kl. 19:00
Lørdag d. 17 Oktober – kl. 19:00

Billetterne købes via Korsør Kulturhus’ hjemmeside, korsoerkulturhus.dk og i Kulturcaféen

4220 Korsør

Vi tager forbehold for Corona-situationen, med hvad deraf følger af komplikationer. Der SKAL købes og forevises billet til koncerten.

16. oktober 2020