The Boss kommer til Korsør

6. oktober 2017 kl. 20.00 - 22.30

180 kr.

THE BOSS kommer til Korsør
Køb billetter allerede nu.
Fredag den 6. oktober bliver der med garanti gang i den når The Boss – tribute to Springsteen giver eksklusiv ROCK koncert i Korsør Kulturhus.

Med ægte, intens og sveddryppende kærlighed til Rock`n Roll – til Bossen ham selv! – leverer bandet et show, en energisk energiudladning, som rækker ud over scenekanten!

Med sin “Bruce-like” optræden og bandet i ryggen fører Michael “The Boss” Christensen publikum igennem koncerten – et forrygende show, fra intimitet til rå ren rockpower! – Her sparkes røv, så det batter!

Numre som “Born in the USA”, “The River”, “Hungry Heart”, “No Surrender”, “Glory Days”, “My Hometown”, “Fire”, “Dancing in the dark”, “Human Touch” og ikke at forglemme “Radio Nowhere”, “The Rising”, “Waiting on a Sunny Day”, “Badlands”, “Atlantic City”, “American Land”, samt nyeste numre, fx “We take care of our own” og mange mange flere,- kommer publikum på en forrygende og fantastisk rundrejse gennem Springsteen’s utallige klassikere og verdenshits.

Michael og hans “Tribute Band” bestræber sig på at levere et så autentisk og gennemarbejdet musikalsk Springsteen-univers, som kendetegner enhver Springsteen-koncert! Folk får virkelig én på “opleveren”

Se og oplev dem her: https://www.youtube.com/watch?v=n2XcQNYFerU

Korsør Kulturhus,
Spillestedet, fredag den 6. oktober kl. 20.00. Billetpris 180 kr.

Køb billetter on-line her på siden
Evt. ikke solgte billetter kan købes ved indgangen
Dørene åbnes kl. 19.15

6. oktober 2017