Alt optaget – Celler deler os – gratis Livestreamforedrag

gratis Livestreamforedrag
ved molekylærbiolog Lotte Bjergbæk
Tirsdag den 21. november 2023, kl. 19.00

Med foredragsserien Offentlige foredrag i Naturvidenskab kan du komme tættere på de nyeste opdagelser og erkendelser inden for naturvidenskab. Det er forskere som forelæser, niveauet er højt, og du vil blive udfordret, men du kan få udbytte af alle foredrag uanset dine faglige forudsætninger.
Foredragene livestreames fra Søauditorierne i Universitetsparken, Aarhus Universitet.
Der er fri entré til de fleste foredrag – gratis adgangsbillet fås via Kulturhusets hjemmeside.

OBS!!
Du kan kun opleve foredragene mens de afholdes og kun på de lokationer som er vært for foredragene. Foredragene bliver altså ikke tilgængelige på nettet efterfølgende.

Foredragsserien arrangeres af Faculty of Natural Sciences, Aarhus Universitet og udbydes i samarbejde med værter i en række byer og Carlsbergfondet

KulturCafeen – indgang A

21. november 2023