Forårskoncert – Selandia Brass Band

17. marts 2019 kl. 16.00 - 18.00

60 kr.
Det bliver et brag af en koncert når Selandia Brass Band igen i år spiller op til Forårskoncert i Kulturhuset søndag den 17. marts kl. 14.30

Det bliver et brag af en koncert når Selandia Brass Band igen i år spiller op til Forårskoncert i Kulturhuset søndag den 17. marts kl. 16.00

Selandia Brass spiller foråret frem
Nu er det tid, at blive i forårshumør og Selandia Brass vil gerne bidrage til, at humøret og den gode stemning stiger.

Der vil være noget for enhver smag og musikøre, når Selandia Brass åbner dørene til et brag af en forårskoncert søndag den 17. marts, i Marmorsalen i Korsør Kulturhus kl. 16.00.

Selandia Brass er hjemmehørende i Slagelse og består af 20 musikere, der kommer fra det meste af Sjælland for, at dyrke deres fælles interesse for, at spille brassmusik.

Orkesteret består udelukkende af messingblæsere og slagtøj og har sine musikalske rødder i den britiske brassbandtradition, men er også stærkt inspireret af den mere rytmiske og swingende spillestil.

Denne eftermiddag bliver med garanti et musikalsk festfyrværkeri hvor vi kommer til at kunne nyde Selandia Brass Bands forrygende musikalske og tekniske kunnen

Alle steder hvor bandet dukker op plejer det fornøjede publikum at klappe og være lystigt med fra start til slut.

Marmorsalen
Søndag den 17. marts kl. 16.00
Billetpris: 60,-
Billetter kan købes på
www.korsørkulturhus.dk
eller i KulturCaféen.
Evt. ledige billetter kan købes ved indgangen.

17. marts 2019
Pris: