Gratis Operettekoncert med sopran Dorthe Elsebet m. fl.

30. september 2018 kl. 16.00 - 17.30

Kom med til Operetteland
Medvirkende:
Sjællandske Folkekor, dirigent Theis Lyng Reinvang,
Wienertrioen og gæstesanger Dorthe Elsebet
Søndag den 30. kl. 16.00 slås der an til en sprudlende koncert, hvor de Sjællandske Folkekor suppleres med den velkendte Wienertrioen og sangerinden Dorthe Elsebet. De er populære i området, hvor de bl. a. har fast engagement ved Lions Clubs nytårskoncert på Postgården i Skælskør.
Oprettetonerne kalder minder frem. Sjællandske Folkekor håber, at mange vil komme og genopfriske og måske tage en fra næste generation ved hånden, som så kan opleve den musik, man har så svært ved at sidde stille til.

Søndag den 30. september kl. 16.00 – dørene åbnes kl. 15.30 og derfra til koncertstart kan man købe en forfriskning i baren.

Gratis entré (først til mølle) — alle er velkommen – Det tilrådes at komme i god tid.

30. september 2018
, , ,