UDSOLGT!!! Jule Opera 2018 – De Tre Kongelige Tenorer og en Sopran gæster Korsør

12. december 2018 kl. 19.30 - 21.30

Send os en mail på kulturhuset@slagelse.dk mrk. “venteliste opera” for at blive opskrevet på venteliste. Oplys antal billetter samt telefon nummer.
De 3 Kgl. Tenorer Julekoncert 2018
De Tre tenorer og en sopran fra Det Kgl. Teater besøger Korsør.
Genkendelsens glæde
Genkendelsens glæde er en af de største, og den bliver ikke mindre, når melodierne får en ny klang ved at blive iklædt disse tre dygtige kongelige sangere, som udgør De 3 Kgl. Tenorer og en sopran.
De tre tenorer fra Det Kgl. Teater og en pianist har fundet sammen med sopran Dorthe Elsebet Larsen, der en dansk operasanger og filmskuespiller og de vil med både stil og smil, trods forskelle i udseende og stemmeklang, synge operaarier, som selv operahadere kender og holder af.
Og endnu mere befriende er det, når humoren trænger sig på gennemførelsen af sprudlende Broadway musicals af Gershwin, Rogers, Lloyd Webber m.fl., eller nogle af vore egne danske evergreens.

Korsør Kulturhus,
Onsdag den 12. december kl. 19.30
Billetpris 180,- kr. www.korsoerkulturhus.dk
Eller i Kulturcaféen, Skolegade 1