Kaya Brüel og Ole Kibsgaard, Sange vi synger – ved Juletid

8. december kl. 15.00 - 17.00

Kaya Brüel og Ole Kibsgaard, Sange vi synger – ved Juletid
Kaya Brüel og Ole Kibsgaard har, efter deres store succes som værter i “Morgensang på DR”, rejst land og rige rundt og optrådt med fællessangs koncerter til alle årstider. Men særligt juletiden, har stor betydning og de har over flere år udviklet en helt særlig stemningsfuld koncert, med bl.a. deres egne fortolkninger af julesalmer. Med Ole Kibsgaards formidable guitarspil og Kayas smukke stemme, har de ladet sig inspirere af country og folk musikken, med den særlige spillemands stemning og gode vokal harmonier. Til en julekoncert med den populære duo, vil der udover deres nye julesalmer, også kunne opleves mere traditionelle julesange, for alle aldersgrupper.
Om man er til en smuk version af “Dejlig er Jorden” eller en mere festlig udgave af “Rudolf med den røde tud”, vil der med garanti være en sang at synge med på, og få julestemningen helt i top.
Søndag den 8. december kl 15.00
Billetter kan bestilles via Kulturhusets hjemmeside

8. december
, , ,