UDSOLGT!!! Kim Larsen minde/hyldest koncert med DANDANELLs all STARS

1. november 2018 kl. 20.00 - 22.00

Kære koncertgæst
Grundet den store efterspørgsel på adgangsbillet til ”Kim Larsen Minde- og Hyldestkoncert” torsdag den 1. november, kl. 20.00 vil aftenen blive afholdt som en ”stå op” koncert, dvs. ingen siddepladser i koncertsalen.
Vi tilråder ligeledes publikum at komme i god tid og dørene åbnes kl. 19.00.

Hvis du i mellemtiden er blevet forhindret i at deltage, beder vi dig om at sende os en mail på kulturhuset@slagelse.dk – mrk. Ledig adgangsbillet mindekoncert, da der er mange opskrevet på venteliste.
Husk at oplyse antal billetnumre og dit telefon nummer.
Med venlig hilsen og med ønsket om en god koncert
Korsør Kulturhus.

Gratis adgangsbilletterne (som skal fremvises ved indgangen) bliver frigivet i morgen fredag den 5. oktober kl. 8.00
Michael Dandanell og et til lejligheden sammenbragt nyt 6 mands band inviterer til hyldest aften af den netop bort gåede Kim Larsen.
Kom og dans og syng med på klassikere som Dagen før, køb bananer, Rita,Åh at være en høne, pianomand, kloden drejer, midt om natten, hvis din far, rabalderstræde bellstar, det var en lørdag aften og mange mange flere.
Kom og hyld manden der har leveret soundtracket til hele vores liv.
Grundet forventet stor efterspørgslen på denne koncert kan den forventes at blive afholdt som en “stå op” koncert.
Dørene åbnes kl 19.00
Tak for lån af foto til Evan Fotograf Slagelse