Kunstig intelligens (AI) og ChatGpt foredrag Christian Sophus Ehlers

17. oktober kl. 19.00 - 21.00

Kunstig intelligens (AI) og ChatGpt

Kreativ Fritid Korsør og Korsør Kulturhus inviterer til dette inspirationsoplæg og foredrag hvor Christian Sophus Ehlers med en række aktuelle eksempler vil vise, hvad det hele handler om. Han vil belyse, hvordan kunstig intelligens allerede påvirker vores dagligdag og hvilke fremtidige muligheder der venter. Hvad kan vi bruge det til? Hvad er fordelene? Hvordan kan vi integrere det på en ansvarlig måde? Er der noget vi skal passe på? Og hvad er der af etiske overvejelser, som vi bør tage i betragtning, når vi lader robotter blive en del af vores verden?

Christian Sophus Ehlers deler sine konkrete tips og tricks til at komme i gang med ChatGPT og andre AI-værktøjer. Hans indsigt vil hjælpe dig med at navigere i dette komplekse teknologiske landskab

Om Christian: Christian Sophus Ehlers er selvstændig rådgiver for førende civilsamfundsforeninger, NGO’er og medlemsorganisationer i Danmark.

Torsdag d. 17. oktober
4220 Korsør

Billetter på korsørkulturhus.dk
Arr. Kreativ Fritid Korsør og Korsør Kulturhus