MOONJAM koncert

9. september 2022 kl. 20.30 - 22.30

MOONJAM I KOSØR KULTURHUS

Fredag d. 9 september kommer Moonjam til Korsør…- og det er vist flere årtier siden bandet var her i byen sidst!

Moonjam er tæt på at have eksisteret i 40 år, og står stadig stærkt i det danske musiklandskab. Og ikke mindst gennem de sidste 8-10 år, har orkesteret bevist, at det ER langtidsholdbart – en lyd, en tone, en rytme, en stemning – et musikalsk univers, som er Moonjams helt eget, og samtidig vores allesammens.

Iørefaldende dansk musik der hellere end gerne “jamer” ud tangenten – med saxofonen i front – og med et sangkatalog i bagagen, hvor alle vil nyde genkendelsens glæde når 80-er og 90-er hits’ne dukker op i månelyds-landskabet… – Sarai, Bag de blå bjerge, Gennem ild og vand, Midsommernat, Belisa, Shaida, Baby du har det, Ticket to Peace, Annabella osv osv – hjørnesten i en fabulerende improviseret musikfortælling der faktisk også tager os helt tilbage til 1980, hvor bandets holdkaptajn og sangskriver, Morten Kærså, trådte ind på scenen med sit første store orkester, Sneakers…! – aftenens sætliste byder derfor også på genhør med klassikere som Skt Peders engle, Sui Sui, Efter festen, Cool Agent, og måske flere endnu…!

Line up:
Bobby Ricketts, sax
Rasmus Kærså, bas
Maibrit Olesen, vox
Morten Kærså, vox, keys, synthesizers and special homegrown electronics!

Kom og nyd det hele i Korsør Kulturhus fredag d. 9 september klokken 20.30

9. september 2022