Netværksaften // 10 Leveregler – Din vej til et liv i balance

8. juni 2022 kl. 19.00 - 21.00

Netværksaften // 10 Leveregler – Din vej til et liv i balance
Korsør Nor Rotary og JCI Slagelse inviterer dig med til en inspirerende netværksaften i Korsør Kulturhus den 8. juni 2022.
Forfatter og mentaltræner Michael Huntley har i mere end 20 år hjulpet mennesker med at skabe personlig- og faglig udvikling, harmoni og balance.
I foredraget 10 Leveregler – Din vej til et liv i balance tager han dig med på en ydre og indre udviklingsrejse og hvor du i form af 10 centrale leveregler får mulighed for at højne din bevidsthed, din indsigt og dine handlemuligheder.
Michael Huntley vil også præsentere helt nye begreber, tilgange og metoder, der vil sætte skub i din menneskelige vækst – både i arbejdslivet og i dit liv generelt.
Foredraget er skarpt, vedkommende, inspirerende, nytænkende og har et eneste sigte: at understøtte dig på din menneskelige rejse.
Program:
19.00 – Velkommen v. Korsør Nor Rotary og JCI Slagelse
19.15 – ”10 Leveregler – Din vej til et liv i balance” v. Michael Huntley (del 1)
20.00 – Pause med vin, snacks og netværk
20.30 – ”10 Leveregler – Din vej til et liv i balance” v. Michael Huntley (del 2)
21.00 – Tak for i dag
Det er gratis at deltage men kræver tilmelding. Kontakt Korsør Nor Rotary og JCI Slagelse

ONSDAG DEN 8. JUNI 2022 KLOKKEN 19.00

8. juni 2022