Nytårskoncert med Bobler – Kransekage og Henrik Hansen Jazzkvartet samt Tronskifte Livestream

14. januar kl. 15.00 - 17.00

Nytårskoncert med Henrik Hansen Jazzkvartet

Kære gæster og medlemmer af Korsør Koncerterne
Da vi planlagde årets festlige nytårskoncert, kunne vi ikke forudse, at vi samtidig kunne fejre et historisk tronskifte, men det kan vi nu.
Derfor vil vi inden koncerten på søndag streame begivenhederne i forbindelse med, at tronskiftet bliver proklameret. De vil blive vist på stort lærred i Kulturhusets Spillested og dertil serveres bobler og kransekage. Bagefter spiller Henrik Hansens jazzkvartet den planlagte festlige koncert tilsat lidt “kongerøgelse”.
Vi håber, at flest muligt vil deltage i denne særlige begivenhed i festlige rammer i byens Kulturhus. Der vil være åbent fra kl. 14 og koncerten forventes at starte ca. 15.30

Sæsonen åbnes festligt af Henrik Hansen Jazzkvartet i Marmorsalen. De byder på et alsidigt repertoire med evergreens fra den amerikanske sangbog, afstikkere til den danske jazztradition med melodier af Kai Norman Andersen, jazzificerede stykker af J.S. Bach og endelig nye melodiøse kompositioner fra kapelmesterens hånd. Publikum inviteres også til at musicere med undervejs.

Sille Schultz – vokal, Nicolai Schultz – saxofoner og fløjte, Henrik Hansen – piano, Peter Hansen – kontrabas

Pris for medlemmer: 150 kr. / ikke-medlemmer: 250 kr.

BILLETTER

14/01/2024