Brugt Plade– og Musikgrejs Messe 2023

8. oktober 2023 kl. 10.00 - 14.00

Mere end 20 stande er at finde ved dette års brugt ”MusikGrej og Vinylplademarked 2023” i Korsør Kulturhus
Søndag 8. oktober slåes dørene atter op for et sandt Eldorado indenfor ”Second Hand” MusikgrejsMarked og VinylpladeMesse fra kl. 10.00 til 14.00 i Korsør Kulturhus.
Rigtigt mange musikentusiaster, fra nær og fjern, har gennem de sidste år gæstet det årlige musik gear- og instrument, og som igen i år indbefatter vinyl brugtmarked, for at gøre en god handel og en god hyggelig musiksnak, – og nu er muligheden her så igen.
Nogle af de genrer der blev solgt ud af på sidste års plademesse, var bl.a. pop, blues, jazz, funk, og mange flere, – så er du pop-musik fan, jazz lytter, eller samler, er der igen i år, noget for enhver smag, og der kommer til at være rigeligt med plader, som man kan gå på opdagelse i.

Går du med en musiker i maven eller er du allerede musikudøvende så kan du måske også lige finde det du mangler til en billig penge.
Så kom og find lige den guitar, de trommer – det piano eller andet, – eller måske den plade, som du kan huske fra din ungdom eller lige du har brug for – og så endda til næsten ingen penge.
Med andre ord er der noget for både de udøvende musikere og dem der bare lytter til tonerne fra pladespilleren – så mød op til denne tradition, hvor både den udøvende musiker og lytteren er i fokus.
Der er gratis adgang og rig mulighed for en hyggesnak samt køb af drikkevarer i cafeen.

Se her hvis du har noget du vil sælge !
Bookning og bestilling af borde til en standplads:
Bord 120 x 80 cm: kr. 40,- pr. stk
Bord 180 x 80 cm: kr. 60,- pr. stk.
Vinyl og pladestand, kontakt: Palle Hinrichsen tlf 2623 4804 mail palle@pkh.dk eller Hans-Jørn 2032 5415 hansa@slagelse.dk
Musikgrej, kontakt: Ronni på 61681641 eller r2406@me.com

8. oktober 2023