SABOTAGE – OM AT VÆRE I SPLITTELSE MED SIG SELV (Unge 13+)

11. april kl. 12.00 - 13.00

SABOTAGE
OM AT VÆRE I SPLITTELSE MED SIG SELV
“Indeni er det som om noget er blevet set. Sabotøren, kalder jeg dyret.”

OM AT VÆRE I SPLITTELSE MED SIG SELV
SABOTAGE er en forestilling om en ung pige i splittelse. Indeni pigens hjerne bor Sabotøren
– en stemme der dikterer og forsøger at kontrollere pigen, hendes oplevelser og møder med verden.
Sabotøren bestemmer over pigens krop, handlinger og følelser, og finder fryd i at sortere og
dominere alle hendes vrimlende tanker. For der er så mange tanker inde i pigens hjerne, at de kan føles som sabotage.
Sabotøren nyder at finde orden i tankekaosset, men pigen oplever igen og igen at blive glemt og skubbet væk.
Hun har en følelse af, at hun ikke er god nok til at være i sig selv eller bare sig selv.
I SABOTAGE må pigen konfrontere sin indre sabotør og kæmpe for sin egen eksistensberettigelse,
så hun kan tage ejerskab over sin forvirring, forventning og modstridende begær efter livet.
Med SABOTAGE præsenterer Sjællands Teater endnu en forestilling,
der på nuanceret og omfavnende vis reflekterer over og belyser en aktuel problemstilling, der vedkommer børn og unge i dag.

Spilleperiode:
Onsdag den 10. april kl 19.00