Velkomstfest for tilflyttere til Korsør

29. september kl. 10.00 - 14.00

Kære alle der er flyttet til Korsør og Tårnborg i 2023 og 2024 (eller dig der er ved at flytte hertil)
Korsør Bykontor og Korsør Kulturhus vil gerne byde jer alle velkommen med en velkomstfest i Korsør Kulturhus,
Skolegade 1.

Du vil møde et udvalg af ildsjæle i Korsør, der brænder for den forening eller hobby, som de er med i.
Du vil møde andre personer og familier, der som du er flyttet til Korsør for nyligt.
Der vil være en let forplejning.
Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig og skal ske ved at booke en GRATIS billet,
se nederst på denne side.

Program.
Kl. 10.00-10.15: Velkomst
Kl. 10.30-11.45: Korsør Erhvervsforening, lokalråd og andre fortæller om deres virke og hvordan byen kan nyde godt af deres arbejde.
Kl. 12-14: Forfriskninger og Mingle med mulighed for at tale med foreninger og andre tilflyttere.

29. september