Rock og Lagkage – The Great Pretenders

18. september 2022 kl. 14.00 - 17.00

Søndag den 18. September kl. 14.00 slår Korsør Kulturhus dørene op til et nyt koncept – en Musikalsk 60’er matiné fra den tids stjernegrupper som f.eks. The Hollies, The Searchers, The Monkees, The Beach Boys og ikke mindst The Beatles, performet af The Great Pretenders, der er det ultimative, eksklusive og professionelle valg, når man vil opleve musikken fra den tid.
De tre Pretenders lægger i deres repertoire stor vægt på den flerstemmige sang som kendetegnede netop disse ikoniske grupper og lægger op til nogle timers mulighed for blot at nyde, hygge og måske en lille dans.
Barens sortiment er derfor så også til denne hyggelige eftermiddag udvidet med både Kaffe og lækker hjemmelavet lagkage.
The Great Pretenders består af:
Jan Eliasson – bas, vokal:
Jan er en legende inden for dansk showbiz med tusindvis af studietimer og pladeindspilninger bag sig. Jan var i årevis tilknyttet Sony Music
Steen Christensen – trommer, vokal:
Steen har ligeledes haft en lang karriere som professionel musiker og studieejer. Han er desuden meget engageret i det lokale musikmiljø, hvor han spiller i flere bands.
Torben Kaas – guitar, vokal:
Torben har adskillige pladeudgivelser bag sig. Senest med The New Cadillacs, hvor han har skrevet samtlige numre på det anmelderroste album Yeah Yeah Yeah
Dørene og baren åbner kl.14.00 og koncerten starter kl. 15.00 til ca. kl. 17.00
Arr. Musicbooking.dk i samarbejde med Korsør Kulturhus
Billetter kan købes via Kulturhusets hjemmeside

18. september 2022