BORGERMØDE – Måske fjernvarme – og varmeløsninger indtil da?

6. december 2023 kl. 19.00 - 21.00

BORGERMØDE – Måske fjernvarme – og varmeløsninger indtil da?
Halsskov, Musholm, Slots Bjergby, Slagelse NØ og det centrale Svenstrup er udlagt til fjernvarme i 2029/30.
Men finansieringen er ikke på plads. Hvilke varmeløsninger er der inden da?
Og hvordan får man varmeregningen ned uden at fryse?.
Slagelse Byråd har vedtaget en plan for fjernvarme 2029/30 – men under forudsætning af, at der kommer tilskud fra statens fjernvarmepulje til projektet.

Kom og hør om fjernvarmeplanerne og andre varmeløsninger. Og hvad gør man, hvis gasfyret står af? Få svar på dette borgermøde.

Envafors fortæller om fjernvarmeplanerne for Halsskov, Musholm/Svenstrup og Slots Bjergby og Slagelse NØ (der er brev på vej i e-boks til de berørte boligejere).

Slagelse Kommune fortæller om fjernvarmeplaner og om nabovarme-puljen, som man kan søge støtte fra til at undersøge mindre, fælles, lokale varmeløsninger.

Og rådgivningen SparEnergi fortæller om, hvordan du skærer toppen af varmeregningen.

Endeligt fortæller den lokale energirådgivning Energitjek om muligheden for en gratis energi-gennemgang af boligen.

Tilmelding her senest mandag den 4/12 kl. 12.00:

Klik på billet link (gratis tilmeldingbillet) længere nede på denne side

Fri entré.
Onsdag den 6. december kl. 19-21.
Skolegade 1,
4220 Korsør