Fair Plays 50-års jubilæumsforestilling – Under Mælkevejen

7. november 2022 kl. 19.00 - 20.30

Oplev en helt nyskrevet forestilling – inspireret af nutidens unge mennesker og deres tanker og historier.

I ”byen ved fjorden” møder vi de unge mennesker, og vi oplever deres hemmelige drømme, håb, bekymringer, længsler, frygt og lidenskab. Inspireret af Dylan Thomas’ poetiske mesterværk ’Under Milk Wood’ lader Sjællands Teater Fair Play os lytte ved døren til sindet hos et mylder af mennesker, der i virkeligheden nok er fuldstændig ligesom os selv. På én og samme tid hyldes hverdagens trummerum, ungdommens længsler og livets magi.

UNDER MÆLKEVEJEN er en forestilling til unge om det at turde leve drømmene ud. Også de drømme, man skal finde mod til at stå ved.

Manuskript: Jesper B. Karlsen Instruktion: Robert Parr Scenografi: Stine Martinsen Koreografi: Esa Alanne Musik: Sven Dam Meinild Medvirkende: Maria la Cour, Joachim Bach Rosendal, Charlotte Amalie Kirkegaard Kehlet og Aske Hass Thorsen Inspiration: Unge på Holbæk Drama College Plakat: Asako Kido Parr Produceret af Sjællands Teater

Mandag den 7. november kl. 19.00
Tirsdag den 8. november kl. 10.00