For børn! Efterårsferie Teater: Verdens rigeste tosse

18. oktober 2023 kl. 11.00 - 12.00

Efterårsferie Teater: Verdens rigeste tosse

En eventyrlig teaterforestilling om den gode Fe og Tossen på bænken. Når en Fe falder ned fra himlen kan der ske lidt af hvert.
Der kan ske det, at en Tosse, der bor på en bænk i byens park, bliver meget rig på en enkelt nat. Og der sidder han på sin bænk, er pludselig Verdens Rigeste Tosse og ved hverken ud eller ind. Er lykken til salg? Kan man købe et godt humør? Er der både guld og grønne skove i banken. Der er nok af problemer når man ikke er rigtig klog, så det kan være godt med en Fe i baghånden… og endnu bedre med et kys på munden.
En fortælling om store eksistentielle spørgsmål i livet på det helt nære plan og med den underfundighed og stilfærdige galskab, der er i Kim Fupz Aakesons univers. Forestillingen har en eventyrlig og legende let tilgang til spørgsmålet: kan man få alt hvis man har penge nok? Og ingen moralsk pegefinger, men tværtimod en meget livsbekræftende og varm grundtone og slutning. Kort sagt man føler sig glad og varm bagefter selvom det går Tossen gruelig galt med hans penge.
Arrangementet henvender sig til børn i alderen 4-8 år og deres voksne.

ONSDAG DEN 18. OKTOBER 2023 KLOKKEN 11.00 i Korsør Kulturhus

Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig (Både børn og voksne skal have billet) via hjemmesiden.

Dette fællessangsarrangement er et samarbejde mellem Korsør Bibliotek og Korsør Kulturhus

18. oktober 2023
, , ,