Forårskoncert 2018 med Selandia Brass Band

18. marts 2018 kl. 14.30 - 16.30

50 kr.

Det bliver et brag af en koncert når Selandia Brass Band igen i år spiller op til Forårskoncert i Kulturhuset søndag den 18. marts kl. 14.30

Nu er det tid, at blive i forårshumør og Selandia Brass vil gerne bidrage til, at humøret og den gode stemning stiger og der vil være noget for enhver smag og musikøre.

Selandia Brass er hjemmehørende i Slagelse og består af 20 musikere, der kommer fra det meste af Sjælland for, at dyrke deres fælles interesse for, at spille brassmusik.

Orkesteret består udelukkende af messingblæsere og slagtøj og har sine musikalske rødder i den britiske brassbandtradition, men er også stærkt inspireret af den mere rytmiske og swingende spillestil.

Denne eftermiddag bliver med garanti et musikalsk festfyrværkeri hvor vi kommer til at kunne nyde Selandia Brass Bands forrygende musikalske og tekniske kunnen

Alle steder hvor bandet dukker op plejer det fornøjede publikum at klappe og være lystigt med fra start til slut.

Marmorsalen
Søndag den18. marts kl. 14.30
Billetpris: 50,-
Billetter kan købes her på siden
eller i KulturCaféen.
Evt. ledige billetter kan købes ved indgangen.

18. marts 2018
50 kr.