UDSOLGT! Intim julekoncert med Kurt Ravn i de smukkeste rammer

10. december 2023 kl. 15.00 - 16.30

Intim julekoncert med Kurt Ravn i de smukkeste rammer
For Kurt Ravn er julekoncerterne blevet en fast tradition, og i den sammenhæng har han udgivet julealbummet ”Årets Julekoncert”, som rummer såvel muntre som stille og inderlige julesange og -salmer.
Kurt Ravn har en særlig – og ganske fremragende – evne til at give tekst og musik ekstra udtryk og liv.
Med sin store sangstemme og sympatiske udstråling skaber han en yderst smuk musikalsk julestemning i kirken sammen med Carl Ulrik Munk-Andersen på klaver/orgel og Birgitte Lindum på obo.
Så sært kryds i kalenderen og nyd en julekoncert med Kurt Ravn, og oplev hans trio.
Repertoire
Kurt Ravn er godt kendt rundt om i landet, hvor han sammen med sin faste pianist Carl Ulrik Munk-Andersen altid tiltrækker et stort og tilbagevendende publikum.
Kurts repertoire er meget varieret: Både muntre og stille julesange samt smukke, traditionelle julesalmer udfylder kirkernes gode akustik på bedste vis.

Akkompagnement
Birgitte Lindum – Obo